Handelsbetingelser


 
 

Generelle oplysninger

 

 

Firmanavn
NET2KONTANT APS
CVR nr.32325114 - NYKREDIT BANK: 8117-3067526

KONTOR OG ADMINISTRATION - VEDBÆKSALLÉ 93D

DK-8700 
HORSENS
Telefon nr.6467 4528 
E-mail:info@net2kontant.dk

 

 

 

Betaling

 

Du har følgende betalingsmuligheder, når du handler hos www.net2kontant.dk: 
*************************************** 
DANKORT / VISA: 

Når du handler i vor netbutik kan du betale direkte på hjemmesiden med Dankort. Det er både nemt, billigt og sikkert. 
Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden. 
Først når varen sendes, hæves beløbet på din konto. Dankort betalinger giver den korteste leveringstid. 
***************************************** 

Visa, Visa Electron, MasterCard, JBC 
***************************************** 

EAN- betaling via: Institutioner/Stat/Amt/Kommune.
Faktura fremsendes elektronisk med et ekspeditionsgebyre på 39,-
OBS!!! Venligst tjek at EAN nr. er korrekt inden bestillingen. 
Ved fejl eller manglende mummer påregnenes et gebyr på 39,- da vi betaler dobbel takst ved scanningen af mangelfulde fakturaer

 

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  
 

 

Fragt

FAST FRAGTSATS PÅ KUN 59,- incl. moms
Bemærk - du kan altid slette dine varer i kurven - intet er bestilt før du har været igennem betaling og har godkendt denne.
Oplys gerne, i ordrekommentar, en leveringsadresse eller om pakken må lægges på oplyste adresse. Hvis du evt. bor i en etageejendom med dørtelefon er det meget vigtigt at der er en leveringsadresse, f.eks. din arbejdsplads, eller en nabo som er hjemme. Dette er for at hjælpe fragtmanden så han ikke køre forgæves,og du slipper for at skulle hentet pakken på nærmeste fragtcentral, eller for at betale for en genudkørsel, hvis du ikke er at træffe i dagtimerne - normalt 8.00-16.00. Enkle pakker vil blive send med Post Nord. Så har du modtagerflex må du gerne notere dette. Du er altid velkommen til at forhører dig om, hvilken forsendelsesform din bestilling har, inden du bestiller dine varer.

I fragten - som er udregnet efter et gennemsnit af Post Nord pakkepriser og fragtpriser - er der medregnet div. udgifter vedr. leveringsomkostninger, ekspeditionsgebyr, samt emballering og miljøtillæg.

 

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

 

Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.)
 
Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til (indsæt mailadresse) eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

 

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

 

 

Returnering


Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
 
Visse varer kan ikke returneres med normal post. 
Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste

 

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:

 

Varer der er købt som RESTSALG
Tapetruller der er åbne
og specielle skaffevare

 


Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. B

Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.)
 
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Forhør altid om retur adressen via INFO@NET2KONTANT.DK på det produkt du ønsker at returnere, inden det afsendes.
Hvis ikke andet er aftalt og/eller oplyst, returneres til:
net2kontant.dk
Vedbæksallé 93D
8700 Horsens.
Dit ordrenr.
HUSK! Opgiv konto nr. til overførsel af beløbet.


Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

 

 

Reklamationsret

 

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Forhør altid om retur adressen via INFO@NET2KONTANT.DK på det produkt du ønsker at returnere, inden det afsendes.
Hvis ikke andet er aftalt og/eller oplyst, returneres til:
net2kontant.dk
Vedbæksallé 93D
8700 Horsens.
Dit ordrenr.
HUSK! Opgiv konto nr. til overførsel af beløbet.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  
(Hvis I videregiver oplysninger til andre virksomheder, skal det her oplyses hvilke oplysninger I videregiver, hvorfor og til hvem.)
 
Personoplysningerne registreres hos net2kontant.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. 
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@net2kontant.dk.  

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@net2kontant.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

 

 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -
http://ec.europa.eu/odr

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 31-03-2020