Hjælp os ved at oplyse om pakken må lægges.

Lev.sker med fragtmand til gadedør.(gadeplan / fortov) i Danmark. 
Nogle pakker sendes med Post Danmark, men oftes med GLS eller Danske Fragtmænd direkte - til dig - fra vores leverandør.
Vi leverer over hele landet til samme enhedstakster. NB!!! Alle priser er eksl. fragt og incl. moms. 
Hvis andet ikke udtrykkeligt er bemærket i ordrebekræftelsen, sker levering med fragtmand til hoveddør i gadeniveau. Mindre forsendelser kan også ske med Post Nord / GLS.
Hvis du ikke er hjemme når fragtmanden kommer, typisk mellem 8.00 - 16.30, lægger han en seddel med tlf. nr. i de postkasse som er tilgængelige, og tager varen med retur til nærmeste fragtterminal. Du skal herefter aftale en afhentning eller en ny udkørsel og selv betale merudgiften.
Fragtbeløbet på 59,- dækker div. udgifter vedr. leveringsomkostninger, ekspeditionsgebyr, samt emballering og miljøtillæg.

BEMÆRK: Bestiller du varer fra flere produktgrupper, kan levering være delt, idet nogle varegrupper leveres fra forskellige centrallagre. Din ordre kan også ankommer over flere dage.

Leveringstid: På grund af de stadig stigende fragtmængder oplyser Danske fragtmænd / Postdanmark m.fl. at man ikke i alle tilfælde kan påregne dag til dag levering. Derfor kan der nogle gange går en dag mere inden du modtager din ordre. Forventet afsendelse, typisk indenfor 2-8
 hverdagdage,
 dog vil nogle leveringer kunne strække sig til 8-10 hverdage. Hvis detter er tilfældet, vil du blive kontaktet via oplyste mail.

 

Vare der, i shoppen, er vist med lagerstyring/antal på lager, sendes oftes indenfor 1-3 hverdage, dog skal der forventes 1-2 dage ekstra i ferieperioder. Størstedelen af vores varer vil dog bliver sendt - efter ordrebestilling - til dig direkte fra vores leverandører. 
Forsinkelse af en leverance under 15 arbejdsdage berettiger ikke køber til at ophæve aftalen. Til øer uden broforbindelse aftales lev.form og fragt individuelt.
OBS!!! Kun salg og levering i Danmark
Du skal forvente længere leveringstid i og omkring påske, sommer og juleferien, da en del af vores leverandører holder lukket. Du hører fra os hvis dette er tilfældet.

VIGTIGT !

Transportskader:
Ved leveringen skal du kvittere for modtagelsen og for at varerne er ubeskadigede.
Hvis emballagen er beskadiget, skal du undersøge om varen er beskadiget inden du kvitterer.
Er varen transportskadet, tager fragtmanden den med retur og ombytter den uden udgift for dig.

Er der ved modtagelsen synlige skader på emballagen og er der ikke umiddelbar mulighed for udpakning, skal du kvittere med forbehold på fragtbrevet. Evt. bed fragtmanden kvittere for, at skaden er set. Du er forpligtiget til snarest muligt herefter, at udpakke forsendelsen og straks give meddelelse til fragtmand hvis der er skader. Af bevismæssige årsager skal du kontakte os senest 1 hverdage efter modtagelse pr. telefon eller mail.

Har du ved ordreafgivelsen givet tilladelse til at pakken må stilles, hvis ingen træffes hjemme, bærer du selv ansvaret for pakken, herunder transportskader. Her vil det ofte være en god idé at få leveret hos en nabo, arbejdsplads ect.
net2kontant.dk kan aldrig gøres ansvarlig for transportskader.